AMSS-Centar za motorna vozila doo u realizaciji poslova ocenjivanja usaglašenosti (ispitivanja, etaloniranja, sertifikacije, verifikacije, overavanja, kontrolisanja i dr.) za koje je ovlašćen, imenovan ili akreditovan, primenjuje i održava sistem menadžmenta u skladu sa standardima SRPS ISO/IEC 17020, SRPS ISO/IEC 17025, i SRPS ISO/IEC 17065.
Rukovodstvo AMSS-CMV posvećeno je razvoju i primenjivanju sistema menadžmenta i stalnom pobolјšavanju njegove efektivnosti radi obezbeđivanja najvišeg nivoa kvaliteta usluga koje pruža i u skladu s tim deklariše se sledeća
- Kvalitet usluga koji potpuno zadovoljavaju zahteve, potrebe i očekivanja korisnika su prvi poslovni prioritet u svim našim aktivnostima, a u skladu sa dobrom profesionalnom praksom.
- AMSS-CMV u svakom trenutku ima kvalifikovan i obučen kadar koji je kompetentan da u svakom trenutku izvrši poslove ocenjivanja usaglašenosti (ispitivanja, etaloniranja, sertifikacije, verifikacije, overavanja, kontrolisanja i dr.) proizvoda prema zahtevu korisnika, a u skladu sa svojim mogućnostima i prema usvojenim standardnim metodama ili propisima, da uvek ima na raspolaganju potrebnu tehničku opremu koja je ispravna, kontrolisana i redovno etalonirana sa dokazanom metrološkom sledivošću, što garantuje uslugu ocene usalašenosti visokog nivoa.
- Svi zaposleni poznaju i dosledno sprovode politiku i procedure sistema menadžmenta u svom radu, a sve u skladu sa standardima SRPS ISO/IEC 17020, SRPS ISO/IEC 17025 i SRPS ISO/IEC 17065. Zaposleni imaju pravo i obavezu da poslove ocenjivanja usaglašenosti (ispitivanja, etaloniranja, sertifikacije, verifikacije, overavanja, kontrolisanja i dr.) realizuju nepristrasno radi obezbeđenja konzistentne realizacije svih poslova.
- Kontinuirano se radi na obezbeđenju poverenja u kvalitet svojih usluga ocenjivanja usaglašenosti (ispitivanja, etaloniranja, sertifikacije, verifikacije, overavanja kontrolisanja i dr.) proizvoda.
- Kontinuirano se sprovode korektivne mere usmerene ka povećanju zadovoljstva korisnika usluga, kroz strategiju stalnog poboljšanja.
- Stalno unapređenje kvaliteta je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa što se prvenstveno ogleda kroz promenu stila menadžmenta ka unapređenju kvaliteta poslovnih procesa i stvaranju skladnog poslovnog sistema.
- AMSS-CMV će izbegavati bilo kakve aktivnosti koje bi slabile poverenje u njenu kompetentnost, nepristrasnost, pravičnost ili poslovnost. Rizici po nepristrasnost se identifikuju i preispituju, u cilju njihovog otklanjanja ili svođenja na najmanju moguću meru.
- Sprovođenje ove politike i dostizanje nove kulture kvaliteta se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije.
Beograd, 30.11.2023.
Direktor
Nenad Kačarević